Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Annelie - 13 augusti 2011 16:16

Älskar kräftor!

Ikväll ska det ätas Tacos och kräftor, smarrigt bröd och drickas kall, god cider! Tycker det är sååå kul att få duka upp, vika servetter och fixa till det där lilla extra.

Tänkte lägga ut lite länkar till sidor som visar hur man kan göra olika servettbrytningar.


partydags finns tips på svenska, och en annan bra sida, fast på engelska, är NapkinFoldingGuide.
Fler alternativ är Hittarecept.se och på fantastiska bloggen Postgårdsromantik !

Alla sidor har enkla, tydliga bilder på hur man viker.


Någon som har tips på andra bra sidor för servettbrytning?

Skriva då gärna en kommentar, tack! 

Kram /Annelie


-----

Cissi skrev ett inlägg där hon rekommenderar Duni's hemsida.
Många olika tips hade de där!

Tack Cissi!

----


Av Annelie - 13 augusti 2011 14:58

Hej igen!

Har inte hunnit göra något nytt för tillfället då jag jobbat första "riktiga" veckan på jobbet. Dessutom har jag nyss varit på kryssning och partajat lite, men projekt är på G och kommer att läggas upp på sidan snarast!


Hoppas ni tittar in då =)


Kram / Annelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har ni en pysselgalen förskollärare från Tyresö.
Jag provar att skapa mycket av det mesta! På min blogg vill jag dela med av allt kul jag gör och hoppas att det kan inspireras till att fler ska våga prova att pyssla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards