Alla inlägg under mars 2013

Av Annelie - 18 mars 2013 00:25

Mycket jobb är det.. Dagarna rusar förbi och ju mer jag tänker tillbaka så inser jag att det just nu är mer bakning än pyssel på G - när jag väl hinner med! Dumt nog fotograferar jag heller inte allt jag gör. Stressigt värre!

Kan lägga ut lite fler bilder iaf!

Första bilden är ett collage jag gjort i appen CollagePic!
Fantastisk app som gör dokumentation så snyggt på mycket enkelt sätt!

Andra bilden är ett födelsedagskort. På bilden är kortet mitt i processen. Jag lade till en del grejer till innan färdigt resultat, men tyvärr finns ingen bild på det.

Tredje, fjärde och femte kortet;
Jag har bakat smaskeeerns!!!

Puss o hej!

Presentation


Här har ni en pysselgalen förskollärare från Tyresö.
Jag provar att skapa mycket av det mesta! På min blogg vill jag dela med av allt kul jag gör och hoppas att det kan inspireras till att fler ska våga prova att pyssla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards