Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Annelie - 5 augusti 2011 21:53

Har även provat på att göra gratulationskort av olika slag.
Här är ett jag gjorde till härligaste Cissi & Rickard på deras stora dag!


Tycker om när det blir lite 3D-effekter på kort och vill gärna använda saker som böjbara blommor eller bilder/paljetter/band fastsatta med "klisterkuddar" som ger det lite lyft.



 


I kortet skrev jag ett citat samt lyckoönskningar med embossingpenna och fyllde det med rött embossingpulver.

- Ett kort i kärlekens tecken   


Kram /Annelie


Av Annelie - 5 augusti 2011 20:33

För fyra månader sedan fick min bästa vän Karin en fantastiskt fin dotter. Jag ville överraska med en present och ville ge något som jag nästan till 100% säkerhet visste att ingen annan skulle ge.
Sökte mig runt efter idéer och fastnade på en populär present som brukar ges i USA, nämligen en blöjtårta!


Tyckte det var en otroligt kul idé att sätta ihop en tårta av blöjor och sedan pynta den med nödvändigheter som behövs vid en välkomnad ankomst till denna värld!


Efter att ha visat en kollega vad jag satt ihop, bad hon mig att göra en till henne som hon sedan skulle ge bort - båda tårtorna blev väldigt uppskattade!!



 

Vad tycker ni?


Kram /Annelie

Av Annelie - 5 augusti 2011 20:28

Bloggen är färdig, humöret är på topp och det är helg.
Nu är det bara dags att fotografera det man gjort och hoppas på att någon sedan hittar hit   


På återseende!!


Kram /Annelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här har ni en pysselgalen förskollärare från Tyresö.
Jag provar att skapa mycket av det mesta! På min blogg vill jag dela med av allt kul jag gör och hoppas att det kan inspireras till att fler ska våga prova att pyssla!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards